Saturday, July 4, 2009

masuk u dan tak dapat kolej

membe2 saya tak dapat kolej termasukla yang punye blog ni. waduh2 bikin gawat....hmm terpaksala dok masjid untuk sementara waktu. makan kat masjid, mandi kat masjid, pendek kate, semue bende buat kat masjid. nasib la saya da biasa dengan kehidupan kampus di masjid..sebab ni la yang saya mahukan.. banyakkan masa di masjid.....kesian tengok kawan2 yang lain...tai tak pe la..untuk sementera waktu je...dalam otak ni da pikir nak dok rumah sewe...semue setuju...

tapi sebenarnye ada hikmah bile terjadi keadaan seperti ni..time ni pengharapan hanya pada ALLAH selepas kita usaha dan tawakal..hmnm biasa la manusia, bila da susah baru nak ingat ALLAH, sayala tu..

register class pun belum settle lagi..yela result teruk..sangat2 teruk....tapi saya mengaku, bnyk salah yg saya lakukan.macam2 dose bro....tapi sebenarnya ada hikmah untk semua ni.. barulah s..hmm pelek saya insaf dgn agak series..pelek ayat ni kan...org kata..bila nak berjaya, tak boleh senang lenang dapat kejayaan tu..kene rasa yang pahit..baru lah kita akan belajar dari yang pahit untuk dapat yang manis...tapi len cerita plak bile ada org dah dapat pahit terus dengan pahit. tak ada hati untuk dapat yang manis..nauzubillah..

hmm jadikan semua ini sebagai satu pengajaran yang tak kan dapat di lupakan..

nikmat allah tu tak terkire....

tq

No comments:

Post a Comment